Glashandel Vandenbulcke

Project Overview

Glashandel Vandenbulcke is aan zijn derde generatie bezig. Grootvader Octaaf was de groter bezieler en was dan ook heel erg trots op hun kleinzonen Tim & Kenneth de fakkel overnamen van hun vader Ronny.

Een generatiewissel vergt ook heel wat aanpassingen. In eerste instantie werd de ganse flow meer geautomatiseerd. Van opmeting tot offerte, van uitvoering tot facturatie.

Daarna werd het gebouw onder handen genomen. We kunnen het u alleen maar aanraden: Ga zeker een kijkje nemen.  Tot slot werd ook de online aanwezigheid aangepakt met 2 belangrijke doelstellingen:

1. Voor wat kunt u allemaal bij Glashandel Vandenbulcke terecht?

2. Beter scoren in de zoekmachines op basis van een KWR (Key Word Research)

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Responsive Design

Ook de klanten van Glas Vandenbulcke evolueren. Bij bv. verbouwingen aan een woning gaan koppels heel vaak samen websites afschuimen. Je moet dan niet alleen goed gevonden worden (mobiel aangepaste sites krijgen betere scores van Google) maar ook effectief mobiel raadpleegbaar zijn. Zowel op smartphone als tablet. Zeker die laatste is van groot belang als de pagina referenties bekeken wordt.

Wat ook heel vaak onderschat wordt zijn de contactgegevens op een mobiel toestel, zeker de smartphone. Ik denk bv. aan het aanklikken van een telefoonnummer of bv. gemakkelijk de juiste adresgegevens vinden.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Glashandel Vandenbulcke

Conversie

Conversie wordt heel vaak enkel bij een webshop in verband gebracht. Maar niets is minder waar. Dit is bij een klassieke “presentatie-website” eveneens van groot belang. Vooreerst gaan we bij de bouw van de website rekening houden met de doestellingen. Met andere woorden: Waarvoor dient de website?

Ook zorgt Google Analytics voor een duidelijke funnel.

  • Hoe komt de bezoeker op de website?
  • Welke trefwoorden heeft die gebruikt in een eventuele zoekmachine?
  • Is de conversie van een SEA-bezoeker beduidend hoger?
  • Welke pagina’s bezoekt men het meest en waar haakt men het meest af?
  • Ligt dit in dezelfde lijn als in het verkooppunt?
  • Hoeveel % neemt contact op? (Niet 100% te meten.)

Op basis van deze resultaten/cijfers bekijken we samen wat we waar moeten aanpassen. Een continue samenwerking dus.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Glashandel Vandenbulcke Glashandel Vandenbulcke

Project Website

Een prachtig bedrijf, super goeie vakmannen en een mooie website. Een strakke combo lijkt ons dat. Dus bezoek zeker eens de website en laat je verrassen door de kennis en kunde van Glashandel Vandenbulcke.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
BEKIJK PROJECT
Uw project hierboven zien verschijnen? Contacteer ons