Content Marketing te Brugge

 

Google hecht steeds meer belang aan content alsook context. Gelukkig hoeft content en context niet enkel gecreëerd worden om beter te scoren in Google. Ook voor je bezoekers kan deze content een toegevoegde waarde betekenen. We hoeven dus niet meer te zeggen dat kwalitatieve content essentieel is om resultaten te behalen met je website of webshop.

Met SEO ga je pagina’s optimaliseren om beter te scoren in Google. Maar vooraleer deze pagina’s geoptimaliseerd kunnen worden moet daar natuurlijk ook wat op staan. Anders is het totaal nutteloos om die pagina’s te optimaliseren. Bedenk daarom goed wat je gaat schrijven, met welke zoekwoorden je daarvoor wilt ranken en hoe je dit alles zal structureren op je website of webshop. Met een content marketing plan breng je dit alles duidelijk in kaart zodat je op voorhand weet waar je aan begint en een overzichtelijke planning hebt waar je je aan moet houden.

Content kan ook een uitstekend middel zijn om bezoekers naar je website te trekken door de interessante informatie die je hen biedt. Een blog is dikwijls een goed startpunt om interessante content op te gaan delen. Ga bij dergelijke blogberichten dan ook altijd goed na wat de toegevoegde waarde is voor jouw (potentiële) klanten. Bovendien is deze kwalitatieve content dan nog eens zeer geschikt om te delen op social media kanalen. Dat maakt het alweer iets gemakkelijker om regelmatig een update te plaatsen op de social media profielen van je bedrijf.

Ben je overtuigd van content marketing maar weet je niet goed hoe je hier nu aan moet beginnen of kan je gewoon nog wat hulp gebruiken?

Contacteer ons dan nu voor een vrijblijvend gesprek.

Wilt u ook online scoren? Contacteer ons