5 puntjes voor je aan een nieuwe website begint.

Algemeen / Corporate Website / E-commerce / Online Marketing

Denk je eraan een nieuwe website te laten bouwen? Goed gedacht! Lees dan eerst eens onderstaande, want het spreekwoord ‘zint eer ge begint’ is ook hier van toepassing.

  1. Goede en minder goede punten van je huidige website? Bekijk het eens.

Make a list. Het opmaken van lijstjes is misschien eerder iets voor vrouwen. Maar probeer het eens! Maak een lijstje op van de sterke en minder goede punten van je huidige website. Op die manier geef je meteen een mooi & duidelijk overzicht weer. Zaken die overbodig zijn, kan je weglaten & zaken die sterk naar voren komen, kan je nog meer in de verf zetten. Niet onbelangrijk is om ook eens de mening na te vragen bij je doelgroep. Zij kijken misschien op een andere manier naar je website & leggen zaken bloot waar je zelf nog niet bij stilgestaan had. Altijd interessant!

 

  1. Hoe is het gesteld met de statistieken van je huidige website? Ga ze erop na.

Om een zicht te krijgen op het gebruik van je website & andere interessante gegevens, kan je gebruik maken van analysetools, zoals Google Analytics. Wees je er wel van bewust dat die statistieken geen absolute vertaling zijn van het (al dan niet) wel functioneren van je website. Daar ze enkel weergeven wat er effectief allemaal gebeurt, heb je niet altijd een inzicht in het waarom. Neem daarvoor best een specialist onder de arm.

 

  1. Welk doel heb je voor ogen met je nieuwe website? Denk er eens over na.

Make a list, again ;). Deze keer met duidelijke doelstellingen die je voor ogen hebt met je nieuwe website. Op die manier kom je, samen met het digitaal bureau, tot een goed eindproduct waarbij de conversie verder geoptimaliseerd kan worden. Oh ja – minstens 25 doelstelling graag. 🙂

 

  1. Je website bekijken met een echt kritische blik qua inhoud & informatie? Doe het eens.

Weet je het nog dat je als kind naar de winkel moest om een brood?  Daar sta je dan bij de bakker – Welk brood? Klein? Groot? Blok? Rond? Gesneden? Simpel toch. Een overdaad aan keuze (lees: info) is nooit goed. ‘Keep it simple!’, is het niet bij de bakker dan toch zeker op je website. Te veel tekst leest niet goed, mensen haken sneller af. Het is veel beter om gebruik te maken van opsommingen, vetgedrukte woorden, … Op die manier springen de belangrijke zaken in het oog. Ook niet alle informatie die je te bieden hebt, moet weergegeven zijn op je website. De nodige informatie kan dan gerust meegedeeld worden op je eerste gesprek met de klant. Zorg dat de klant getriggerd is, de rest komt vanzelf!

 

  1. Op zoek naar een degelijk bureau om dit te verwezenlijken? Denk aan ons.

Wij zijn er voor je! Niet alleen bij de opstart, ook nadien kan je  nog bij ons terecht met vragen & opmerkingen. Wil je meer bezoekers genereren? Goed vindbaar zijn in Google? Goede weergave van je website op Social Media? Dan bent je bij ons aan het goede adres!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Immo Delbecque
Nathalie Delbecque - Immo Delbecque
Nathalie Delbecque

Het team van Webstrike slaagde erin om onze ervaring als vastgoedmakelaar perfect te combineren met hun expertise in webdesign en online marketing.

Resultaat is een doordachte en gebruiksvriendelijke website, waarbij wij ook voor opvolging nadien steeds kunnen rekenen op een goede service en begeleiding.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

http://immodelbecque.be/

Bouwonderneming Christiaens
Céline De Brabander - Bouwonderneming Christiaens
Céline De Brabander

De samenwerking met Webstrike ervaar ik als erg vlot en aangenaam! Waarvoor dank!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

http://christiaens-bouw.be/

Atelier Wolk – Maud Bekaert
Maud Bekaert - Atelier Wolk – Maud Bekaert
Maud Bekaert

De samenwerking met Webstrike overtrof mijn verwachtingen.

Mijn droom en hun kennis, feedback en input maakten van Atelier Wolk een website waar ik trots op ben.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

https://atelierwolk.be/

Ampla House
Barbara De Beir - Ampla House
Barbara De Beir

“Met de opbouw en verdere opvolging van onze website heb ik Webstrike ervaren als professioneel, vriendelijk en resultaatgericht.”

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

https://amplahouse.com/

Wilt u ook online scoren? Contacteer ons